• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

نکات مهم برای تغییر سایز لاستیک


یکی از مهم ترین قطعات ماشین لاستیک ها هستند. تایر شما نقش بسزایی در کارایی و راحتی وسیله نقلیه دارد و بسیاری از افراد به دلایل زیادی به تغییر سایز لاستیک خودرو علاقه مندند. هنگام تغییر سایز لاستیک هایتان، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

لاستیک TBR ، لاستیک OTR ، لاستیک PCR چیست ؟


فعالان در صنعت تایر، از کلمات TBR ، OTR ، PCR برای انواع تایرها استفاده می کنند، اما افراد زیادی هستند که معنی این کلمات را نمی دانند. این کلمات نام تایر در بخش های مختلف می باشد که اسم آنها مخفف گردیده است. در اینجا به بررسی و تفاوت بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

تایر سازگار با محیط زیست هانکوک برای فیات


هانکوک اعلام کرد که فیات را به تایر Kinergy Eco² برای تجهیزات اصلی این خودرو مجهز کرده است .

شاخص سرعت تایر و اهمیت آن


شاخص سرعت لاستیک، ماکزیمم سرعتی است که تایر می‌تواند خودرو شما (وزن خودرو و هرآنچه که در آن است) را در یک مدت زمان مداوم و در یک شرایط ایده‌آل حمل کند. این شاخص روی دیواره تایر و معمولا با یک یا دو کلمه کنار شاخص تحمل وزن نوشته شده است.

پلاس سایزینگ!


همه رانندگان و طرفداران ماشین میدانند که بزرگ کردن سایز لاستیک کاری بسیار محبوب و پرطرفدار است. اما اینکه چقدر افزایش سایز باید داشته باشیم بسیار مهم است. به این کار اصطلاحا پلاس سایز کردن میگویند.

بهترین لاستیک برای اسپورتیج


اسپورتیج، یکی از محبوب ترین های کلاس کراس اوور از محصولات پر فروش خودروسازی کیا است که برای اولین باردرسال 2008 وارد ایران شد. این خودرو محصولی از کشور کرۀ جنوبی است.

بهترین لاستیک برای پژو پارس


خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار میرود. ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن که بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفت.

بهترین لاستیک برای پژو 206


لاستیک استاندارد این خودرو 185.65.14 می باشد ولی شما می توانید سایز های پهن مانند 205.60.14 را بر روی این خودرو نصب کنید . برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

لاستیک سایز پاترولی


راجبه سایز لاستیک پاترول بیشتر بدانید

DOT چیست؟!


انجمن حمل و نقل آمریکا استاندارد هایی را برای تولید کنندگان لاستیک تنظیم کرده است. این استاندارد ها به شکل علائم اختصاری و یک سری شماره روی دیواره ی تایر نوشته شده اند.

لاستیک تیگار


تیگار در سال 1935 تحت عنوان کارگاهی برای تولید محصولات لاستیکی در صربستان تاسیس شد. در سال 2007 شرکت فرانسوی میشلن سهامدار عمده ی این شرکت شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0